Monday, May 23, 2011

assalamualaikum....


tadi aku periksa biology..okay lah tak de lah susah sangat nak di bandingkan dengan chemistry..
tp disebabkan peristiwa semalam aku tak boleh nak tumpukan perhatian masa aku buat revision..
peristiwa semalam memang memberi kesan yang besar pada diri aku...hmmm...

masa buat paper 1..dalam kepala otak aqcamu 1....nk tido..haha
tapi dalam masa yang sama aku terfikir pasal peristiwa semalam...
memang amat menyakitkan..... :(
tapi tak pelah...mungkin ni memang takdir aku....

tapi kenapa bila aku hampir kepada kebahagian..
macam2 halangan yang melanda....
i just don't get it......
kenapa kebahagiaan selalu jauh dari aku....

why?? why??
i just don't understand.... :(

masa rehat..
aku duduk kat dalam klas 4sc2....
sunyi...aq suka...
kat situlah aku concentrate on my revision..
walaupun last minute...tapi berhasil..
alhamdulillah....

thankx imane and afiqah...
disebabkan korang jerit nama aku..
hahahaha
kelakar....korang jerit daripada blok b..

masa balik ...
aku and afiqah lepak kat kantin
kte orang memang dah janji nak study sama2 sampai hari khamis....
and thankx to amir...bcoz you help us in physics
walaupun aku x paham2...
hahah

and i saw him....

pastu aku kene pergi bayar bil
kat post office...
ibu...ibu tahu tak penat tau jalan pergi post office..
takkan tak de upah ....
sdyh tau..
hahaaha..kidding...

that's all from me....

No comments:

Post a Comment